Doprava ZDARMA

General terms and conditions

Aleš Titlbach egyéni vállalkozó, adószám: 49870955, bejegyzett székhellyel: nám. Republiky 965, 435 11 Lom, Cseh Köztársaság, az https://www.altisport.hu weboldalon keresztül történő áruértékesítés céljából.


Az ÁSZF összefoglalása:
  • A fizetési módot és a szállítás módját a rendelési folyamat során választhatja meg.
  • Amennyiben azt állítjuk, hogy az áru készleten van, vállaljuk, hogy a kosárban meghatározott időpontig szállítjuk az árut, további információkért lásd a 9. pontot.
  • A fogyasztó vásárló jogosult a vásárlási szerződéstől indoklás nélkül elállni 30 napon belül.
  • További információk a reklamációkról és a visszaküldésről a reklamációs eljárásunkkal kapcsolatban.
  • Ügyfeleink személyes adatainak védelme nagyon fontos számunkra. Arról, hogy milyen személyes adatokat dolgozunk fel, miért és hogyan, kérjük, olvassa el Adatvédelmi Szabályzatunkat.

  1. KAPCSOLATI ADATOK
    1. E-shop tulajdonosa:
      Aleš Titlbach
      bejegyzett székhely: nám. Republiky 965, 435 11 Lom, Cseh Köztársaság (a továbbiakban „bejegyzett székhely“)
      Adószám: 49870955
      ÁFA-szám: CZ7411042782
      Telefon: +420 226 400 233
      E-mail: info@altisport.hu
    2. Reklamációk és visszaküldések:
      Reklamációk és visszaküldések fogadásának címe:
      Aleš Titlbach - Altisport, areál SCHOELLER, Nádražní 557, 436 01 Litvínov, Cseh Köztársaság
      Telefon: +420 226 400 233
      E-mail: info@altisport.hu
  2. JOGI RENDELKEZÉSEK ÉS MEGHATÁROZÁSOK
    Kezdésnek olvashat a kapcsolatunkat szabályozó jogszabályról, arról, hogy mit vásárolhat tőlünk, és egyéb alapinformációkról.
    1. Milyen jogszabály szabályozza kapcsolatunkat? Az eladó Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban "ÁSZF"), a 89/2012 sz. törvény, a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban "Polgári Törvénykönyv") 1751. § (1) bekezdése szerint szabályozzák a felek közötti, az online áruházunkon keresztül kötött vásárlási szerződés (a továbbiakban "vásárlási szerződés") kapcsán vagy annak alapján keletkező kölcsönös jogokat és kötelezettségeket (a továbbiakban "vevő" vagy "ön"): https://www.altisport.hu.
    2. E-shop. Az E-shopot weboldalunkon üzemeltetjük, amely az https://www.altisport.hu címen található (a továbbiakban "weboldal"), egy webes felületen keresztül (a továbbiakban "webes felület").
    3. Mit vásárolhat tőlünk? Weboldalunkon a következőket vásárolhatja meg:
      1. általunk kínált árukat, elsősorban sportruházatot, lábbelit, sportkiegészítőket és kempingfelszerelést;
      2. digitális szolgáltatásokat vagy digitális tartalmakat, amelyeket mi biztosítunk, különösen a következő formában:
        • Oktatói online videóelőadások - élő szeminárium vezetővel, lehetőséggel az online beszélgetésre az előadóval (a továbbiakban "webinar"),
        • webinar felvételek, előre felvett videóelőadások vagy más előre felvett videótartalom (a továbbiakban együttesen „Digitális Tartalom”).
    4. Életkor. A Digitális Tartalom 16 éves vagy idősebb személyek számára szól, kivéve ha másként van meghatározva.
    5. Ki számít fogyasztónak? Fogyasztó minden olyan természetes személy, aki üzleti tevékenységén vagy független szakmai gyakorlatán kívül köt vásárlási szerződést velünk vagy más módon jogilag bánik velünk (a továbbiakban "fogyasztó").
    6. Ki számít vállalkozónak? Vállalkozó minden olyan természetes személy vagy jogi személy (pl. társaság, szövetkezet, intézet), aki önállóan, saját számlájára és felelősségére folytat nyereségorientált tevékenységet kereskedelmi engedély alapján vagy más módon azzal a szándékkal, hogy rendszeresen profitot termeljen (a továbbiakban "vállalkozói tevékenység"). Ez a személy vásárlási szerződést köt velünk vagy más módon jogilag bánik velünk üzleti tevékenysége során (a továbbiakban "vállalkozó"). Az elvünk az, hogy az ÁSZF vállalkozókra vonatkozó rendelkezéseit alkalmazzuk azon vásárlóra, aki megadja az ÁFA-számát a rendelésben.
    7. Megismerkedés az ÁSZF-fel és az ÁSZF elfogadása. A megrendelés leadásával (az "RENDELÉS ÉS FIZETÉS" gombbal) megerősíti, hogy elolvasta az ÁSZF-et, beleértve a fogyasztók előzetes tájékoztatását a szerződéskötés előtt az ÁSZF alapján, és kifejezetten elfogadja azokat érvényes és hatályos formájában ezen megerősítés idején.
  3. TÁJÉKOZTATÁS A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE ELŐTT
    Mielőtt tőlünk árut vásárol, kérjük, tekintse meg ezt a szakaszt.
    1. Az eladó jogosultságai és a felügyeleti hatóságok. Az eladó kereskedelmi engedéllyel rendelkezik az áruk értékesítésére. A kereskedelmi tevékenység felügyeletét a hatáskörében eljáró illetékes kereskedelmi hatóság látja el. A személyes adatok védelmének felügyeletét meghatározott keretek között, többek között a fogyasztóvédelmi szabályok betartásának ellenőrzését a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) gyakorolja. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) is részt vesz a felügyeletben.
    2. Szemléltető jelleg. Weboldalunkon látható fényképek csak illusztrációs célokat szolgálnak.
    3. Áruk, árak, költségek. Az online áruházunk weboldalán https://www.altisport.hu kínált áruk és azok főbb jellemzőinek leírása a megfelelő oldalakon található. Az áruk árai az ÁFA-t és a törvényi díjakat tartalmazzák. Nem számítunk fel semmilyen további költséget a távközlésért (pl. ha telefonon hív minket, csak a szokásos telefonhívási díjat fizeti).
    4. Hogyan védjük digitális tartalmunkat? Az általunk kínált digitális tartalmakat nem lehet feltölteni, másolni vagy másként terjeszteni. Minden szöveg, kép, grafika és a tartalom egyéb részei szerzői jogvédelem alatt állnak. A digitális tartalom bármely részének másolása vagy megosztása tilos. A Digitális Tartalom bármely részének másolása vagy terjesztése, módosítása vagy bármilyen műbe, beleértve, de nem kizárólag más műveket, kiadványokat vagy weboldalakat való beillesztése tilos.
    5. Fizetési és szállítási lehetőségek. A rendelési folyamat során részletesebben ismertetjük a kínált fizetési módszereket és szállítási lehetőségeket. Ezt az információt weboldalunk Szállítás szekciójában is megtalálja: https://www.altisport.hu/delivery-section.
    6. Kötött rendelés. A "RENDELÉS ÉS FIZETÉS" gomb megnyomásával leadott rendelésével kötelező érvényű rendelést hoz létre, amely fizetési kötelezettséggel jár. A rendelés leadása előtt áttekintheti és kijavíthatja vagy módosíthatja azt, ahogyan az ezen ÁSZF 6. szakaszában részletesebben is le van írva.
    7. A vevő jogai a hibás teljesítésből. A hibás teljesítésből vagy a garanciából eredő jogok és azok gyakorlásának feltételei az ÁSZF 11. szakaszában vannak leírva. További információkért kérjük, tekintse meg reklamációs eljárásunkat.
  4. TÁJÉKOZTATÁS A FOGYASZTÓK SZÁMÁRA A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE ELŐTT
    Mindenkit üdvözlünk weboldalunkon! Ha Ön fogyasztó, különleges jogai vannak. Erről ebben a szakaszban olvashat bővebben.
    1. Elállás joga a vásárlási szerződéstől. A fogyasztó vásárlónak joga van indoklás nélkül elállni a vásárlási szerződéstől (kivéve, ha másként van meghatározva) 30 napon belül, amely az alábbiak szerint kezdődik meg:
      1. értékesítési szerződés esetén az áru átvételének napjától;
      2. több részben/darabban történő szállítással járó vásárlási szerződés esetén az utolsó áruszállítmány átvételének napjától;
      3. rendszerezett, ismételt áruszállításról szóló szerződés esetén az első áruszállítmány átvételének napjától;
      4. digitális tartalom vásárlása esetén a vásárlási szerződés megkötésének napjától,
      azzal a megértéssel, hogy a fogyasztónak joga van a vásárlási szerződéstől az 4.1.1–4.1.4 pontban meghatározott idő előtt is elállni, ha értesít minket az elállási szándékáról bármilyen egyértelmű nyilatkozattal, például az elállási űrlap kitöltésével és elküldésével (ideális esetben a visszaküldött áruval együtt) vagy e-mailben az info@altisport.hu címen.
    2. A vásárlási szerződéstől való elállás lehetetlensége. Különösen a fogyasztó nem jogosult elállni az alábbi szerződésektől:
      1. a vevő kérésére vagy az ő igényei szerint személyre szabott, vagy létrehozott áruk szállítása;
      2. olyan áruk szállítása, amelyek ára a mi irányításunkon kívül álló pénzügyi piacok ingadozásaitól függ, amely az elállási időszak alatt történhet;
      3. a romlandó áruk szállítása, valamint az olyan áruk, amelyek a szállítást követően visszafordíthatatlanul más árukkal keveredtek;
      4. a lezárt csomagolásban lévő áruk szállítása, amelyeket a vásárló kibontott, és egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ami a hang- vagy képfelvételekre és számítógépes programokra is vonatkozik, ha a vásárló megsértette az eredeti csomagolást;
      5. a megadott dátumon vagy időszakban történő szállításra;
      6. újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítása, kivéve, ha azok előfizetési szerződések;
      7. olyan szolgáltatások nyújtása, amelyeket teljes mértékben teljesítettünk a fogyasztó előzetes kifejezett beleegyezésével az elállási időszak lejárta előtt,
      8. a digitális tartalom nyújtása, hacsak nem került kézzelfogható adathordozón szállításra, és a fogyasztó előzetes kifejezett beleegyezésével történt a szállítás az elállási időszak lejárta előtt, és tájékoztattuk Önt a vásárlási szerződés megkötése előtt arról, hogy ebben az esetben nem áll jogában a vásárlási szerződéstől elállni.
    3. A fogyasztó kötelezettségei a vásárlási szerződéstől való elállás esetén. Ha a fogyasztó eláll a vásárlási szerződéstől, köteles a termékeket 14 napon belül, a szerződéstől való elállás pillanatától számítva visszaküldeni nekünk. A terméket teljesen, azaz minden mellékelt tartozékkal, minden dokumentációval, tisztán, sértetlenül és lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, abban az állapotban és értékben kell visszaküldenie, amelyben azt megkapta.
    4. Az áruk értékcsökkenése. A vásárlási szerződéstől való elállás esetén felelős azért, ha az áru visszaküldött vagy visszaadott áru értékcsökkenése az áru olyan módon történő kezeléséből ered, amely a termék jellemzőinek és tulajdonságainak megismeréséhez szükségesnél több. Ha sérült vagy hiányos árut küldenek vissza nekünk, kárigényünket a visszaigényelt vételár ellenében érvényesítjük. Mindig az adott esetet értékeljük a kár mértékének, az áru állapotromlásának megállapításához és a megfelelő csökkentett érték meghatározásához. Ezekről a lépésekről az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.
    5. Visszaküldési cím. Kérjük, küldje vissza a terméket a következő címre: Aleš Titlbach - Altisport, Areál SCHOELLER, Nádražní 557, 436 01 Litvínov, Cseh Köztársaság. A vásárlási szerződéstől való elállás esetén a visszaküldött áruk költségeit a vevő viseli.
    6. A vételár visszatérítése. A vásárlási szerződéstől való elállás esetén, az elállási időszakon belül, kötelesek vagyunk visszatéríteni az összes pénzt Önnek, ugyanazzal a fizetési módszerrel, amellyel a pénzt fogadtuk, vagy az Ön által választott bankszámlára, a vásárlási szerződéstől való elállás után 14 napon belül. Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak akkor vagyunk jogosultak a pénzt visszatéríteni, amikor megkapjuk Öntől a visszaküldött árut.
    7. Reklamációk. A fogyasztói reklamációkat bíróságon kívüli módon kezeljük az info@altisport.hu e-mailen vagy a +420 226 400 233 telefonszámon.
    8. Bíróságon kívüli vitarendezés. A vásárlási szerződésből eredő fogyasztói viták bíróságon kívüli rendezésére illetékes szervezet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, József körút 6, HU-1088 Budapest, Tel.: +3614594800, e-mail: nfh@nfh.hu, (https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap), vagy a Gazdasági Versenyhivatal, Alkotmány u. 5., H-1391 Budapest 62, POBox 211, Telefon: (0036) 1-472-8900, https://www.gvh.hu/. Továbbá az Európai Fogyasztói Központ, József körút 6., Magyarország, H-1088 Budapest, Tel: +36/14594832, Fax: +36/12102538, e-mail: info@magyarefk.hu, www.magyarefk.hu, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 524/2013 rendelete alapján az online fogyasztói viták rendezésére létrehozott kapcsolattartási pont.
    9. További információk a bíróságon kívüli vitarendezésről. A bíróságon kívüli vitarendezés kizárólag a fogyasztó kérésére kezdeményezhető, és csak akkor, ha a vita nem oldódott meg közvetlenül az eladóval. A kérelmet legkésőbb 1 évvel azután lehet benyújtani, hogy a fogyasztó először érvényesítette jogát az eladóval szemben a vita tárgyát képező ügyben. A fogyasztóvédelmi törvény LVII 1996. évi (634/1992 Coll.) kötelezettségeinek betartását a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság is felügyeli, József körút 6, HU-1088 Budapest, Tel.: +3614594800, e-mail: nfh@nfh.hu, https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap.
    10. Európai Fogyasztói Központ. A vásárlási szerződésből eredő eladó és vevő közötti viták rendezésére használható az online vitarendezési platform, amely elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr címen.
    11. Választottbíróság. A 1997. évi CLV. számú Fogyasztóvédelmi Törvény szerint a fogyasztónak joga van a vita bíróságon kívüli rendezésének kezdeményezésére a Választottbíróságnál.
    12. Hamis vagy hiányos vélemények. Fenntartjuk a jogot, hogy ne tegyük közzé azokat a vásárlói véleményeket, amelyek nem igazak, helytelen nyelvezetet tartalmaznak vagy nem kapcsolódnak a megvásárolt árukhoz.
    13. Vélemények feldolgozása. A vélemények közvetlenül weboldalunkon vagy a https://www.heureka.cz weboldalon keresztül tölthetők fel. Információ arról, hogy ezeket a véleményeket hogyan dolgozza fel a Heureka, megtalálható az adott közvetítő weboldalán. További információ arról, hogy hogyan dolgozzuk fel weboldalunkon közzétett véleményeket, itt található: itt.
    14. Információ a digitális tartalommal kapcsolatban. Tájékoztatjuk a fogyasztókat, hogy a megvásárolt digitális tartalomhoz a törvény által előírt mértékben frissítéseket biztosítunk.
    15. Kár, amely az helytelen vagy hiányos információkból ered. Felelősséget kizárunk minden olyan kárért, amely helytelen vagy hiányos információk vagy tanácsok következtében keletkezik, különösen azokban az esetekben, amikor egy adott eredmény elérése a tanácsok címzettjének vagy más személyeknek a tevékenységétől, vagy irányíthatatlan tényektől vagy véletlentől függ. Felelősséget kizárunk minden olyan közvetett kártérítésért, amely közvetlenül vagy közvetve bármilyen videótartalom használatából ered, amely eredménygarancia nélkül kerül biztosításra.
  5. FELHASZNÁLÓI FIÓK
    Szeretne regisztrálni nálunk? Nagyszerű! Tekintse meg ezt a szakaszt a regisztrációs feltételekről és további információkról a felhasználói fiókjával kapcsolatban.
    1. Regisztráció. A webáruház weboldalán regisztrálhat a felhasználói felületre a keresztnevével, vezetéknevével, telefonjával, e-mail címével, egy biztonságos jelszóval és számlázási címével. Ezt követően további részleteket adhat hozzá a felhasználói fiókjához. Ön megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja ezeket az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot. Ezután további részleteket adhat hozzá a felhasználói fiókjához.
    2. Felhasználói fiók funkciói. A felhasználói felületről ("Saját fiók") megrendelheti az árukat, értékelheti a megvásárolt termékeket, módosíthatja a megadott adatait stb. ("Felhasználói fiók").
    3. Valós és helyes információk megadása. A weboldalon történő regisztrációkor és az áruk, webináriumok és/vagy egyéb digitális tartalmak megrendelésekor kérjük, adja meg az összes információt helyesen és valósághűen, és frissítse azt, amikor megváltozik. Ezáltal elkerülhetők a problémák közöttünk, mivel mindig azt tekintjük helyesnek, amit Ön megadott.
    4. Felhasználói fiók blokkolása. A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és erős jelszóval van védve. Ne adja ki ezt az információt senkinek, és ne ossza meg fiókját harmadik féllel. Felhasználói fiókját blokkolhatjuk öt (5) sikertelen bejelentkezési kísérlet után. Ezt biztonsági okokból tesszük, különösen a felhasználói fiókja visszaélésének megakadályozása érdekében. Ha a felhasználói fiókja blokkolva van, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@altisport.hu címen.
    5. Lehetőség a felhasználói fiók megszüntetésére, ha azt nem használják. Felhasználói fiókját megszüntethetjük, különösen, ha Ön több mint 1 éve nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha megszegi a vásárlási szerződés alapján fennálló kötelezettségeit.
    6. Felhasználói fiók elérhetősége. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a felhasználói fiókja nem lehet folyamatosan elérhető, különösen a szükséges karbantartások miatt.
  6. MEGRENDELÉS ÉS A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE AZ E-SHOPON KERESZTÜL
    Ebben a részben megtudhatja, hogyan rendelheti meg termékeinket és hogyan működik a folyamat.
    1. Árak. Az áruk árai a webáruház webes felületén való megjelenítésük idejére érvényesek. Azonban egyedi megállapodások szerinti vásárlási szerződést is köthetünk.
    2. Csomagolási és szállítási költségek. A weboldalon a rendelési folyamat során tájékoztatást nyújtunk az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekről. Ha a vásárló ajándékcsomagolást is hozzáad a rendeléséhez, akkor ezt a szolgáltatást is fizetnie kell.
    3. Rendelési folyamat. A termékek, webináriumok vagy egyéb digitális tartalmak megrendeléséhez töltse ki a rendelési űrlapot az áruház webes felületén. A "kosarába" helyezi az árukat, webináriumot vagy egyéb digitális tartalmat, kiválasztja az áruk, webinárium és/vagy egyéb digitális tartalmak vételárának fizetési módját, megadja a számlázási címét és egyéb szükséges kapcsolattartási adatokat. A "készleten lévő" áruk, webináriumok és/vagy digitális tartalmak esetén ez kötelező érvényű megrendelés fizetési kötelezettséggel ("megrendelés"). A megrendelés elküldésével Ön megerősíti, hogy elfogadja ezeket az Általános Szerződési Feltételeket és elolvasta Adatvédelmi Szabályzatunkat: Adatvédelmi Szabályzatunk.
    4. A megrendelés benyújtásának folyamata. A megrendelés elkészítése előtt ellenőrizheti és módosíthatja a megadott információkat. A megrendelés a "MEGRENDELÉS ÉS FIZETÉS" gombra kattintva kerül elküldésre, és ezzel a rendelési folyamat befejeződik. A megrendelésben megadott információkat helyesnek tekintjük. Ha a megrendelés feldolgozása során kiderül, hogy nyilvánvalóan hamis vagy hiányos információkat használt, akkor megrendelését elutasíthatjuk, amiről e-mailben értesítjük Önt. Felelősséget viselhet minden olyan kárért, amit szándékosan okoz ezzel a cselekedetével.
    5. A termék jellemzői. A megrendelés elkészítése előtt köteles megismerkedni az áruk jellemzőivel, típusával és ajánlott felhasználásával. A megrendelés elküldésével Ön megerősíti, hogy elolvasta és megértette ezeket az információkat.
    6. További megrendelési megerősítés. A megrendelés jellegétől függően (az áruk mennyisége, vételár, becsült szállítási költségek, digitális tartalomhoz való hozzáférés száma) jogosultak vagyunk kérni Öntől további megrendelési megerősítést (pl. e-mailben vagy telefonon), valamint tisztázni, hogy a kiválasztott áruk mennyisége, a webinárium vagy a digitális tartalom helyes-e.
    7. A vásárlási szerződés megkötésének pillanata és a megrendelés visszaigazolása. A megrendelést elkészítő ügyfél automatikus visszaigazolást és a megrendelés összefoglalását kapja tőlünk a felhasználói fiókjában, a megrendelésben vagy más formában megadott e-mail címére (a továbbiakban "ügyfél e-mailje" vagy "Ön e-mailje"). A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor megnyomja a "MEGRENDELÉS ÉS FIZETÉS" gombot. Erről a megrendelésének visszaigazolásával értesítjük Önt.
    8. Telefonos megrendelés. Árut telefonon is rendelhet. Ha ezen a módon adja le megrendelését, akkor megrendelési visszaigazolást kap tőlünk, beleértve az áruk teljes árát és a vevő által választott áruk csomagolási és szállítási költségét, az Ön által a telefonbeszélgetésben megadott e-mail címre, együtt ezekkel az ÁSZF-ekkel, a Reklamációs Eljárás, az Adatvédelmi Szabályzat és az elállási űrlap. A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés visszaigazolása megérkezik a megrendelésben megadott e-mail címére.
    9. Az eladó és a vevő kötelezettségei. A Vásárlási Szerződés megkötésével vállaljuk, hogy átadjuk Önnek a megvásárolt árukat, és lehetővé tesszük az áruk tulajdonjogának megszerzését, Ön pedig vállalja, hogy átveszi az árukat és kifizeti nekünk az áruk árát.
    10. Az eladó és a vevő kötelezettségei az online webinárium esetében. Digitális tartalom - hozzáférés (megállapodott számú hozzáférés) a webináriumon való részvételhez szóló vásárlási szerződés megkötésével vállaljuk, hogy elektronikusan elküldjük Önnek a webináriumra szóló egyedi linket, és lehetővé tesszük Önnek a webináriumon való részvételt a megállapodott időben, és Ön vállalja, hogy kifizeti nekünk a webináriumon való részvételért (megállapodott számú hozzáférésért) az árat.
    11. Az eladó és a vevő kötelezettségei a webinárium felvételével kapcsolatban. Más digitális tartalom (pl. webinárium felvétel) nyújtására szóló vásárlási szerződés megkötésével vállaljuk, hogy a digitális tartalmat 12 hónapig elérhetővé tesszük Önnek a felhasználói fiókjában a vásárlási szerződés megkötésének dátumától számítva, és Ön vállalja, hogy kifizeti nekünk a megállapodott digitális tartalom nyújtásáért az árat.
    12. Az ÁSZF másolata és az elállási űrlap. Az Ön e-mail címére elküldjük a megkötött vásárlási szerződés másolatát az alkalmazandó ÁSZF módosításaival. A fogyasztói ügyfél szintén megkapja az elállási űrlapot.
    13. Távolléti kommunikációs eszközök. Az ügyfél elfogadja a távolléti kommunikációs eszközök használatát a vásárlási szerződés megkötéséhez. Az ügyfél által a távolléti kommunikációs eszközök használatával kapcsolatosan felmerült költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívás költségei) az ügyfél viseli, és ezek a költségek nem térnek el az alaptarifától.
  7. ÁRUK ÁRA ÉS FIZETÉSI MÓDOK
    Ebben a szakaszban megtudhatja, milyen fizetési és szállítási lehetőségek vannak.
    1. Ár. Az összes ár magyar forintban (HUF) értendő és az ÁFA-t tartalmazza.
    2. Fizetési mód. Az áruk ára, az áruk szállításával kapcsolatos esetleges költségek és a fizetési módok mindig megtalálhatók az érintett áruk konkrét oldalain és a Szállítási szekcióban itt. A rendelési folyamat során választhatja ki a konkrét fizetési és szállítási módot.
    3. Előleg az áruk árára. Előleget vagy más hasonló kifizetést kérhetünk Öntől.
    4. Áruk szállításának díja. A vételár mellett kötelesek vagyunk fizetni nekünk az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos esetleges költségeket a megállapodott összegben, valamint felárat a választott fizetési módért. Kivéve, ha kifejezetten másképp van meghatározva, a vételár magában foglalja az áruk szállításával kapcsolatos költségeket is. A megrendelés kötelező véglegesítése előtt tájékoztatjuk Önt a csomagolás és szállítás költségét is tartalmazó végső árról.
    5. Kedvezmények az áruk árából. Az árukra, webináriumokra vagy egyéb digitális tartalmakra vonatkozó kedvezmények nem vonhatók össze.
    6. Valószerűtlen áruk ára. Amennyiben 0 HUF (nulla magyar forint) valószerűtlen árat jelenítünk meg, vagy nagyon nem piacképes árat, ahol a nem piacképes ár az olyan árat jelenti, amely az általunk fizetett beszerzési ár alatt van, fenntartjuk a jogot, hogy ezt a tételt eltávolítsuk a megrendelésből. Erről e-mailben értesítjük Önt.
    7. Számla formája. Megállapodunk abban, hogy a számlákat elektronikusan, az Ön e-mail címére küldjük.
    8. Ajándékutalványok. Lehetőséget kínálunk Önnek, hogy bármilyen értékben vásároljon ajándékutalványokat. Minden utalványhoz saját egyedi kód tartozik, és a vételár kifizetése után e-mailben küldjük el Önnek. Csak az utalvány teljes összegét lehet felhasználni, nem részletekben. Az utalvány 12 hónapig érvényes a vásárlás dátumától számítva. Az ajándékutalvány weboldalunkon történő beváltásához a "kosár" szekcióban ki kell tölteni a mezőt az egyedi ajándékutalvány kódjával. Az ajándékutalvány értéke levonásra kerül a kosárban található vásárlás teljes árából. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az utalvány kódját elektronikusan küldjük el Önnek. Kérjük, legyen különösen óvatos az utalvány további kezelésével. Az utalvány hamisítása vagy módosítása nem megengedett. A hamisítás bűncselekmény is lehet. Az ajándékutalvány felhasználása után nem lehet elállni a vásárlási szerződéstől.
  8. WEBINÁRIUM ÉS DIGITÁLIS TARTALOM SZÁLLÍTÁSA
    Vásárolt webináriumot vagy hasonló tartalmat tőlünk? Itt megtudhatja, hogyan lesz az Ön számára elérhetővé téve.
    1. Webinárium. A webinárium esetében a vásárlás tárgyát a vevő abban a pillanatban tekinti elfogadottnak, amikor megkapja az e-mailben a megrendeléskor megadott címre a vásárolt online webinárium elindításához szükséges egyedi linket. Az egyedi linket a webinárium elindításához legkésőbb 2 munkanapon belül küldjük el Önnek.
    2. Webinárium felvételek, videó tartalmak és egyéb online kurzusaink. Más digitális tartalmak esetében a vásárlás tárgyát a vevő abban a pillanatban tekinti elfogadottnak, amikor a felhasználói fiókjában a webinárium felvételét vagy egyéb digitális tartalmat 12 hónapon keresztül tekintheti meg a vásárlási szerződés megkötésétől számítva.
    3. A link érvényessége. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a digitális tartalom elindításához szükséges link csak a felhasználói fiókban a megvásárolt termékhez megadott időtartamig érvényes (általában a vásárlási szerződés megkötésétől és a következő fizetéstől számított 12 hónapig). Így köteles a digitális tartalomhoz való hozzáférést ezen időszakon belül igénybe venni.
    4. Internetkapcsolat. A webináriumon való részvételhez vagy a digitális tartalomhoz való hozzáféréshez elegendő internetkapcsolattal, a szükséges hardverrel és frissített szoftverrel kell rendelkeznie eszközén.
    5. Jogérvényesítés a hibákból. Az ügyfelek jogai a hibákra való jogérvényesítés esetén a Reklamációs Eljárásunkban és a cseh jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szerint szabályozottak.
  9. AZ ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, A TELJESÍTÉS HELYE ÉS AZ ESETLEGES KÁROK
    Ebben a szakaszban leírjuk, mikor várhatja a termékét és hogyan fogja megkapni.
    1. Szállítási idő. Ha az áru raktáron van, akkor vállaljuk, hogy a kosárban megadott időn belül és az egyes együttműködő szállítók szállítási ideje szerint szállítjuk az árut. Előfordulhat, hogy a "raktáron" jelzett áruk rövid idő alatt elfogynak. Ha előfordul, hogy az áruk nincsenek raktáron és nem tudjuk a megadott időn belül szállítani a megrendelt árut, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük egy másik áru típusára való cserét vagy a kérdéses áru megrendelésének lemondását. A megadott szállítási idő ellenére mindig igyekszünk a lehető leghamarabb előkészíteni és kiszállítani a megrendelést az ügyfélnek. Szabály szerint az árut a megrendelés beérkezését követő 24 órán belül, háromnapos szállítási idővel küldjük el. Vállaljuk, hogy 14 napon belül szállítjuk az árut.
    2. Áruk átvétele. Amikor az árut mi szállítjuk az ügyfélnek, az árut az ügyfél által kijelölt átadási ponton (általában az első ajtón/kapun/kapun a szállítási ponton) adjuk át az ügyfélnek. Az áru átvételének pillanatában az áru károsodásának és véletlenszerű romlásának kockázata az ügyfélre száll. Ha az ügyfélnek át kellett volna vennie az árut a szállítótól, az áru véletlenszerű károsodásának és véletlenszerű romlásának kockázata az ügyfélre száll abban a pillanatban, amikor rendelkezésére áll az áru, de nem korábban, mint a megadott szállítási idő. Az ügyfél személyes átvétele esetén az árut a vevő vagy az általa kijelölt másik személy átvételekor tekintik átadottnak.
    3. Szállítási mód. Az ügyfél választhatja, hogy az árut bármely címre szállíttatja a megrendelési folyamat során megadott szállítási áron a szerződött szállítónkkal.
    4. A speciális szállítási mód költsége. Abban az esetben, ha a szállítási módot az Ön külön kérésére állapítjuk meg, Ön viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal járó esetleges többletköltségeket.
    5. Újraszállítás és kapcsolódó költségek. Abban az esetben, ha az Ön részéről szükséges az áruk újbóli szállítása vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon történő szállítása, köteles megfizetni az áruk újbóli szállításával vagy más szállítási móddal járó költségeket.
    6. Az eladó által az áruk átvételének elmulasztásával okozott károk. Ha az ügyfél-fogyasztó nem veszi át az árut, amikor azt a szállító kiszállítja, az áru a szállító által az eladónak visszaküldésre kerül, és ugyanakkor az ügyfél-fogyasztó nem áll el a vásárlási szerződéstől 30 napon belül az áruk sikertelen szállítása után, az eladó jogosult követelni az ügyféltől a szállító által az áruk visszaszállításáért felszámított költségeket. Ez a költség az eladónak okozott kárt jelenti, amelyet az ügyfél jogi kötelezettségeinek megsértésével okozott a Polgári Törvénykönyv 2913(1) § értelmében. Ezzel egyidejűleg az eladó jogosult 3300 HUF (szóban háromezer-háromszáz magyar forint) tárolási díj felszámítására, és az eladó továbbá jogosult a Vásárlási Szerződéstől elállni.
    7. Áruk átvételének elmulasztása a vállalkozóval kapcsolatban. Ha az üzleti ügyfél nem veszi át az árut, amikor azt a szállító kiszállítja, és az áru ezután visszakerül hozzánk, az eladóként jogosultak vagyunk követelni az üzleti ügyféltől a szállító által az áruk visszaszállításáért felszámított költségeket. Ez a költség az eladónak okozott kárt jelenti, amelyet az ügyfél vállalkozó jogi kötelezettségeinek megsértésével okozott a Polgári Törvénykönyv 2913(1) § értelmében. Ezzel egyidejűleg az eladó jogosult 3300 HUF (szóban háromezer-háromszáz magyar forint) tárolási díj felszámítására, és továbbá jogosult a Vásárlási Szerződéstől elállni.
    8. Követelések egymással való elszámolásának lehetősége. Jogosultak vagyunk egyoldalúan elszámolni az áruk tárolásának költségeiért és a vásárló jogi kötelezettségeinek ezen rész szerinti megsértéséért járó kártérítési követeléseket a vásárló vételár visszatérítésére irányuló követelésével szemben a Polgári Törvénykönyv § 2913 alapján.
    9. Az ügyfél kötelezettsége az áruk átvételekor. Az áruk átvételekor köteles azokat megvizsgálni és meggyőződni jellemzőikről (különösen arról, hogy a helyes típusú árut kapta-e meg, hogy az áru megfelel-e az egyeztetett minőségnek, hogy az áru csomagolása tartalmazza-e mindent, amit az utasítások szerint tartalmaznia kell). Amennyiben a szállító által okozott látható károsodás észlelhető a küldeményen, az ügyfél köteles egyáltalán nem elfogadni az ilyen küldeményt a szállítótól. Nem vagyunk felelősek semmilyen kárért, amelyet a szállító vagy az áruk késedelmes szállítása okoz, bármilyen is legyen a késedelem oka.
    10. Jogok a hibákból eredően. Az ügyfelek jogait a hibákra való jogérvényesítés esetén a Reklamációs Eljárásunk és a cseh jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szabályozzák.
  10. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA
    Ebben a szakaszban leírjuk, mikor válnak az áruk teljesen az Önéi.
    1. A vételár teljes kifizetése. A tulajdonjogot az árukra a vevő által az adott vásárlási szerződés szerinti vételár teljes kifizetéséig fenntartjuk.
    2. Fenntartás vállalkozók számára. Üzleti ügyfelek esetében a tulajdonjogot az árukra addig fenntartjuk, amíg az összes aktív tartozás ki nem lett fizetve. Az ügyfélnek a tulajdonjog fenntartása alatt álló árukat megfelelő gondossággal kell kezelnie és elegendően biztosítania kell azokat, saját költségén, az új áruk értékére a károk esetére.
  11. ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉSTŐL
    Ez a szakasz fogyasztói ügyfeleinket és a szerződéstől való elállás eljárását érinti.
    1. A fogyasztó jogosultsága elállni a vásárlási szerződéstől. A fogyasztó jogosultsága elállni a vásárlási szerződéstől ezeknek az ÁSZF-eknek a 4. szakaszában meghatározott rendelkezések szerint szabályozott.
    2. Csak a fogyasztóknak van joguk elállni a vásárlási szerződéstől. Az üzleti ügyfeleknek joguk van elállni a vásárlási szerződéstől, amennyiben azt a vonatkozó jogszabályok engedélyezik. A vállalkozók nem jogosultak indoklás nélkül elállni a vásárlási szerződéstől 30 napon belül, ez a jog csak a fogyasztóra vonatkozik. Amennyiben a vállalkozó visszaküldi nekünk az árut, és ez nem a Polgári Törvénykönyv szerinti hibás teljesítésből eredő jog gyakorlása, jogosultak vagyunk felszámítani az áru tárolásának költségeit az ÁSZF 9.7 és 9.8 pontjai szerint, és felkérjük az ügyfél vállalkozót, hogy vegye vissza ezeket az árukat.
    3. Ha az ügyfél nem fizeti meg a vételárat. Jogosultak vagyunk elállni a vásárlási szerződéstől, különösen, ha nem fizeti meg megfelelően és időben a vételárat, vagy ha visszautasítja az áruk átvételét.
    4. Eljárás, ha az áruk elfogynak. Jogosultak vagyunk elállni a vásárlási szerződéstől az áruk hirtelen kifogyása vagy a megrendelt áruk rendelkezésre állásának hiánya miatt.
    5. Ajándék. Ha ajándékot biztosítunk az ügyfélnek az árukkal, webináriummal vagy digitális tartalommal együtt, az ajándékszerződés közöttünk és az ügyfél között azzal a feltétellel jön létre, hogy ha eláll a vásárlási szerződéstől, az ilyen ajándékra vonatkozó ajándékszerződés hatályát veszti, és köteles visszaadni nekünk az ajándékot.
    6. Elállás - webinárium. Egy olyan webinárium esetében, amely a fogyasztó számára a webinárium elindításához szükséges egyedi link elküldésével vált elérhetővé, a fogyasztó jogosult elállni egészen a webinárium kezdetéig. Ezt az elállást a webinárium kezdete előtt kell megtenni azzal a feltétellel, hogy a fogyasztó nem vesz részt a webináriumon.
    7. Új webinárium dátuma, lemondás. Abban az esetben, ha az online közvetített webináriumot a mi oldalunkon lévő okok miatt törlik, lehetőség szerint mielőbb értesítjük Önt a pótló webináriumról. Abban az esetben, ha nem tudjuk biztosítani a webináriumot az alternatív dátumon, vagy Ön nem tud részt venni a webináriumon az alternatív dátumon, teljes mértékben visszatérítjük a webinárium vételárát, feltéve, hogy azt már kifizette.
  12. JOGOK A HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐEN
    Igyekszünk a lehető legjobb szolgáltatást nyújtani, de senki sem tökéletes. Ha hibás árut kapott, kérjük, tekintse meg ezt a szakaszt.
    1. Hivatkozás a Polgári Törvénykönyvre. A szerződő felek jogai és kötelezettségei a hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatban az erre vonatkozó általánosan kötelező jogi rendelkezések szerint szabályozottak (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-től 1925-ig, 2099-től 2117-ig és 2161-től 2174-ig terjedő szakaszai).
    2. Hivatkozás a Reklamációs Eljárásra. A felek további jogai és kötelezettségei az áruk hibáiért való felelősségünkkel kapcsolatban a Reklamációs eljárásunkban szabályozottak.
  13. ADATVÉDELEM
    Ügyfeleink személyes adatainak védelme nagyon fontos számunkra. A személyes adatok kezelésének szabályait és a kereskedelmi kommunikáció küldésének szabályait Adatvédelmi Szabályzatunkban írjuk le.
    1. Sütik. Úgynevezett sütiket használunk, amelyek a végberendezésen tárolódhatnak (vagy az Ön beleegyezésével, vagy jogos érdekeink védelme érdekében). A Süti Szabályzatunkat weboldalunkon találja meg.
  14. RENDSZERKÍVÜLI ESEMÉNY
    Mi történik, ha váratlan események akadályozzák meg kötelezettségeink teljesítését?
    1. Mi számít rendszerkívüli eseménynek. Az ÁSZF céljaira rendszerkívüli eseménynek az olyan akadályt tekintjük, amely az Altisport akaratától függetlenül jelenik meg és megakadályozza az Altisportot kötelezettsége teljesítésében, ha az Altisporttól ésszerűen nem várható el az akadály vagy annak következményeinek elkerülése, leküzdése vagy előrelátása. A felelősséget kizáró hatások időtartama korlátozódik az akadállyal összefüggő időszakra.
    2. Kiesés a webinárium alatt. Különösen a webinárium alatt, az Altisport akaratától függetlenül bekövetkező szerverkiesést lehet rendszerkívüli eseménynek tekinteni. Egyidejűleg kötelesek vagyunk gondoskodni arról, hogy a szerver a lehető leghamarabb újra üzemeljen.
  15. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK, BELEÉRTVE AZ ALKALMAZANDÓ JOGOT ÉS JOGHATÓSÁGOT
    1. Elkötelezettség a fogyasztói jogok tiszteletben tartására. Amennyiben az ÁSZF rendelkezései és a fogyasztóvédelemre vonatkozó jogszabályi rendelkezések között véletlenül ellentmondás merül fel, azokat a rendelkezéseket kell alkalmazni, és az Eladó vállalja, hogy betartja azokat.
    2. Az ÁSZF érvénytelen vagy hatástalan rendelkezései. Ha az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatástalan, az érvénytelen rendelkezést helyettesíti egy olyan rendelkezés, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezés jelentéséhez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatástalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
    3. Nemzetközi vonatkozások. Amennyiben nemzetközi elem létezik, egyetértünk abban, hogy jogviszonyunkat a Cseh Köztársaság jogszabályai, különösen a Polgári Törvénykönyv szabályozza. Azonban a jogválasztással az Európai Parlament és a Tanács 593/2008/EK rendelete (más néven Róma I) 3. cikke szerint a fogyasztó nem fosztható meg azoktól a védelmi rendelkezésektől, amelyeket a szokásos tartózkodási helye országának jogszabályai biztosítanak a Róma I 6(2) cikke szerint.
    4. A Bécsi Egyezmény kizárása. A Felek kifejezetten kizárják az Egyesült Nemzetek Nemzetközi Áruvásárlási Szerződésekre vonatkozó Egyezményének (vagy a Bécsi Egyezménynek) alkalmazását, ezen Egyezmény 6. cikke szerint.
    5. Viták és joghatóság. A Felek továbbá egyetértenek abban, hogy a Cseh Köztársaság bíróságai, helyileg a székhelyünk szerinti joghatósággal, mindig jogosultak lesznek rendezni a Vásárlási Szerződésből eredő bármilyen vitákat, amennyiben azokban nemzetközi elem van jelen. Ez nem érinti a fogyasztókra vonatkozó különleges jogszabályok alapján fennálló jogokat. A szerződéses nyelv cseh.
    6. A vásárlási szerződés archiválása. A módosított ÁSZF szerinti Vásárlási Szerződést elektronikus formában archiváljuk, és az harmadik felek számára nem hozzáférhető.
    7. Ha eltérő feltételeket tárgyalunk meg a vásárlási szerződéshez. Az ÁSZF rendelkezései a vásárlási szerződés szerves részét képezik. Az ÁSZF-től eltérő rendelkezéseket a vásárlási szerződésben lehet megállapítani. A vásárlási szerződésben foglalt eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek az ÁSZF rendelkezéseivel szemben.
    8. Az ÁSZF elfogadásának szükségessége a vásárlási szerződés megkötéséhez. Az ÁSZF elfogadása önkéntes, de sajnálatos módon azok elfogadása nélkül nem lehetséges ügyfélszámla létrehozása vagy rendelés leadása.
    9. Az ÁSZF érvényessége. Ezek az ÁSZF 2023.06.20-tól érvényesek és érvénytelenítik az előző feltételeket és körülményeket.
Fontos számunkra a magánélete Sütiket és hasonló eszközöket használunk, amelyek elengedhetetlenek a vásárláshoz, javítják a vásárlási élményét, és lehetővé teszik szolgáltatásaink nyújtását.
További információ Kevesebb információ